İzleyiciler

4 Mayıs 2016 Çarşamba

hayat ve karmasa

hayat cok kisa ama  bu kadar guzel bir dunyayi nasil boyle copluge cevirmeyi basardik bilmiyorum. milyonlarca tez yazildi  ve milyonlarca kitap guzel  sesli adamlar ve kadinlar  bir cok sarkilar soylediler. dunya daha da kotuye gitmeye devam etti. bu  coplugun icinde kendi guzelligini yaratmaya calisan kucucuk canlilariz. ama sorun su ki herkes kendini en deger en guzel  zannediyor. evet kendini  degerli gormekten ote bir meziyet yok ama  bundan daha once bilinmesi gereken birsey var bu  hava bu doga bizden daha guzel. yasadigimiz ortam  ve hava  kirlenmeye devam ediyorsa bu  sadece bizim sucumuz. ask bile guzellestirmeye yetmiyor  bu  dunyayi ?

  neden  omer hayyamlarin  mevlanalarin  askina bir turlu erisemedigimiz icin...



 ask  herseydedir ask bir guleryuzdedir  ask bir  nasilsin demektedir. Yarin demek  istedigimiz  tum  sozler kurmak istedigimiz tum cumleler icin cok gec olabilir. kucuk bir adimdan basliyor hersey istersek olumu bile guzellestirebiliriz. giden birine icilen bir kadeh sarapla onun anisini  yasatabiliriz. bu yil bana cok sey ogretti. olumu biliyordum evet abim ve dedem gidenlerden olmustu. ama  sanirim  onlari ne kadar sevsem de hic birseyi tam anlamiyla idrak edememistim.tam anlamiyla  aglayabilmis bile sayilmazdim. sanirim onlarin  olumu bana bir oyun gibi  gelmisti.evet  subat beni aglatti. kendime getirdi. bugun  benim olan seylerin nasil yok olabilecegini gosterdi. hepimiz hiclikten gelmedik mi ? 

neyse her zamanki gibi  karmakarisik bir yazi oldu. ayni beynim gibi.sarkiyi dinlerseniz sevinirim omer hayyamin rubailerinden birinin bestesi... iyi  geceler efendim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder